Djambo Kipepeo! - Reisverslag uit Dar es Salaam, Tanzania van Lonneke - WaarBenJij.nu Djambo Kipepeo! - Reisverslag uit Dar es Salaam, Tanzania van Lonneke - WaarBenJij.nu

Djambo Kipepeo!

Blijf op de hoogte en volg Lonneke

15 Oktober 2013 | Tanzania, Dar es Salaam

WE ZIJN ER!!
Na een lange reis van anderhalve dag zijn we gister (14/10/2013) aangekomen in Tanzania!
Nadat we de bagage van de band haalden stond daar onze taxi chauffeur al te wachten. Hij bracht ons via het bruisende leven van Dar Es Salaam (lees: overal mensen, dieren, wagens, fietsers kriskras door elkaar op de weg) naar Kipepeo Beach, waar we nu in een heus strandhutje verblijven. We voelden ons net deelnemers van expeditie robinson. Gelukkig bracht de receptionist ons naar onze 'roomie' en he let us see 'the sea with no sharkie.'
Om half zeven werd het al donker, zijn we wat gaan eten, douchen en daarna snel slapen. Heerlijk onder onze klamboes, inclusief de krekel- en zeegeluiden.
De volgende morgen (vandaag dus) werden wakker met de stalende zon, blauwe lucht en wit zand. Dat zag er mega chill uit en tadaaa daar was ons relaxmoment, ons heerlijk bijkom moment, ons vakantiegevoel. Dus vandaag hebben we niks anders gedaan dan relaxen en morgen staat het zelfde op het programma. Donderdag vertrekken we naar Dodoma waar het schooltje staat...
Een kleine impressie met foto's zullen we straks online zetten.

We laten snel weer wat van ons horen!
Dikke kus vanuit Kipepeo Beach!

• 15 Oktober 2013 - 21:49

Lisa Tupang:

Ah wat klinkt dat heerlijk! Charlotte liet me net een foto zien van het paradijsjes waar jullie nu zijn! Geniet ervan :) Liefs

• 15 Oktober 2013 - 22:12

Marion:

Hey dames, wat een uitzicht, zeg! Net een film, haha! Kom lekker bij en we zien jullie verslag weer met veel plezier tegemoet. Dikke x

• 15 Oktober 2013 - 22:14

Fendy:

Aah leuk voor jullie! Lekker genieten daar!!! En heel veel plezier en succes op het schooltje! Snel wat laten horen hè! Dikke kus

• 15 Oktober 2013 - 22:41

Letitia:

Super leuk,jullie eerste ervaring te lezen en te zien,heeeeeel veeeeel plezier en een dikke kus

• 15 Oktober 2013 - 23:13

Yvon:

Wat heerlijk dat jullie even relaxen. Vanaf donderdag wordt het menens haha dan vragen 77 dove kinderen heeeeel veeeeeel aandacht. Sterkte lieve schatten. Dikke kus mam

• 16 Oktober 2013 - 07:25

Rob:

Super, geniet ervan voor dat het" echte" werk begint!!

• 16 Oktober 2013 - 07:26

Rob:

Dikke kus van Ma en mij

• 16 Oktober 2013 - 07:35

Taco Luigjes:

Het klinkt allemaal echt gaaf!!! Probeer er zoveel mogelijk van te genieten!!

• 16 Oktober 2013 - 08:51

Robin:

Fijn dat alles voor elkaar is. Als het goed is, dan is David er nu ook en hebben jullie lekker ontbijt weer aan het strand. Doe ze de groeten daarvan mij. Volgende week mijn beurt. :)

• 16 Oktober 2013 - 11:19

Mylene:

Wat klinkt het allemaal super!! Geniet ervan meiden. Dikke kus

• 16 Oktober 2013 - 12:36

Nathalie:

ENJOY ladies!!!!! x

• 16 Oktober 2013 - 20:57

Ome Les:

Ik weet niet of ik het aankan dit te blijven lezen. Vanochtend door mist en regen naar Enschede. Morgen idem naar Rotterdam :-( . Dus..........genieten meisjes !!! (anders kom ik ruilen !) Xx

• 18 Oktober 2013 - 11:09

TonRoeken:

ik hoop dat ik het goed doe veel plezier degroeten en een kus voor beide

• 20 Oktober 2013 - 20:15

Frank En Kitty:

eindelijk even tijd om jullie te volgen, zijn super benieuwd hoe het nu is. Jullie zijn nu voor het echie bezig?
    dikke kus Frank en Kitty